برندهای لوازم خانگی

لوازم خانگی دوو

لوازم خانگی دوو

داستان لوازم خانگی دوو

داستان دوو در ایران، روایتگر خلق بینشی بر پایه اصالت ایرانی با تکیه بر تکنولوژی کره است. عبارت خلق، فراتر از طراحی و تولید صرف محصول، دغدغه مند زندگی با آرامش است. پایبندی به سیاست های انسانی و درک نیاز مخاطب مهم ترین رسالتی است که ما در این سازمان دنبال می کنیم. لوازم خانگی دوو نه یک محصول، بلکه خردورزی زندگی شاد است که به دنبال سال های موفقیت این برند در کره، حالا در ایران و متناسب با فرهنگ ایرانی قابل درک است.

رسالت برند دوو فراتر از سیاست های سازمانی، خلق تجربه زندگی شاد برای ایرانیان است. در این مسیر ما مسیر طراحی و تولید محصولات را به عنوان راهی در رسیدن به اهداف خود قرار داده ایم و یقین داریم تکنولوژی راهکاری نوین برای حفظ اصالت ایرانی یعنی زندگی آرام در کنار خانواده است. در این مسیر دوو وقار و پرستیژ ایرانیان را مد نظر خود قرار داده است.

تلویزیونهای دوو
تلویزیونهای دوو

سیاست های برند دوو

ارتباطات و تعاملات بر پایه احترام به مردم و محیط زیست و حفظ حریم مصرف کنندگان، شرکای تجاری، خبرنگاران و همکاران دوو تعریف شده است. ما به این منظور تمامی قوانین و مقررات سازمانی را به عنوان سیاست های دوو در ادامه به اشتراک می گذاریم.

سمفونی دووست

سمفونی دووست، فراتر از یک شعار، آرمانی برای یک جامعه است. آرمانی از جنس دووستی که نقطه عطف تمامی مراحل تحقیق، طراحی، تولید،فروش و ارائه خدمات محصولات برند دوو می باشد.

سمفونی دووست، یک سمفونی سه گانه است:

سمفونی الهام بخش زندگی توست و در همین راستا برند دوو برای پاسخ به نیاز مصرف کننده ایرانی، لوازم خانگی را بر اساس دو سمفونی Ocean و Studio طراحی و تولید می نماید.
سمفونی همراهی دوو، داستانی است که از ابتدا، شروع و شکل گیری این دووستی را روایت می کند.
از طرفی سمفونی دووست با همنوازی دووستان ما در تمامی فروشگاه های برند دوو با تکیه بر تخصص، تعهد و معتمد بودن همراه می باشد.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو
خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو

خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو

آرامش خاطر خریداران محصولات دوو به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سازمانی ما به شمار می رود. همانطور که در بیان سیاست های سازمانی دوو عنوان شده است، خانواده شاد ایرانی به عنوان یکی از اهداف والای سازمانی به شمار رفته و تمامی اعضای خانواده دوو بر این اصل پایبند هستند. با توجه به همین مسئله، خدمات پس از خرید انتخاب الکترونیک برای تمامی گروه محصولات برند دوو ارائه می شود.

با پوششی به وسعت سراسر کشور، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز با شما همراه هستیم تا خدمات پس از خرید را، در شان خانواده ایرانی ارائه دهیم.
انتخاب الکترونیک حامی، ارائه دهنده خدمات پس از خرید محصولات دوو در سراسر کشور برای ۶ سال متوالی نشان زرین حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *